неделя, 28 януари 2018 г.

Задръж асансьора!

Сещате ли се за тези хора които натискат по няколко пъти бутоните нагоре и надолу на асансьорите в мола за да дойде по бързо? Не става дума за децата, а за възрастни които с действията си напомнят на шизофреници които не са решили нагоре или надолу иска да пътуват, важното е да се качат на асансьор сега веднага!

Това са хората които се качват на асансьор със стрелка нагоре, когато са натискали бутона надолу и после отчаяно да натискат копчето за -2 в опит да го накарат да промени посоката си.


Те са същите които се втурват към и без това пълния асансьор с викове "Задръж асансьора" сякаш следващия няма да дойде до 30 сек. Винаги съм се чудила защо е толкова спешно да скочиш сега на секундата в някой асансьор след 2-3 часово шляене в мола. 

Това са хората които натискат бутона за повикване преди пълниня асансьор да е тръгнал и следва безкрайно отваряне и затваряне на врати, защото ако аз съм го изпуснал поне да си поиграя с времето на другите.

След всичко това мога да си призная че когато някой се втурне да тича към асансьора от 50 м с викове задръж, също като котоката на картинката, аз съм човека който натиска бутона "затвори"

1 коментар:

  1. This is simply funny... people nowadays specially adults are living under a pressure that only them can understand,for them is important to be there to be the first ones... same happens while driving... the people has road rage for literally 3 meters ... that could be another interesting topic for you... i have experienced that and will be happy to help with your research.

    ОтговорИзтриване